we dance to the beat


Åh ROBYN alltså! Nu finns Body talk pt.2 äntligen på Spotify. Var ungefär en kvart sen jag började lyssna på låtarna så har ju inte hört så mycket än, men hör direkt att jag älskar det. Fantastiskt duktiga människa!

Idag har jag varit på hudis igen för ett sista besök. Tycker det är lite jobbigt att sitta där i väntrummet, för alla tror säkert att jag är där för att göra klamydiatest eller något sånt, för det gör man där också. Inte direkt så att man kan säga till folk: bara så du vet så har jag inte klamme!! nej det går ju inte.
I vilket fall så gick det väl bra. Jätteallergisk mot nickel och allergisk mot hydrokortison, men inget mer. Borde inte jobba på Arla eller någon annanstans där man jobbar med händerna, men det hade jag väl lite räknat ut själv.

Var och åt sen med Sonny och hans kompis, det var trevligt. Sonny är snäll han! Han föreslog bio snart också, så på måndag kommer kanske han och Linda hit! Hoppas.

Ikväll blir det en repris av gårdagkvällen (eller vad man nu säger..?) Massa bilåkande, OC och Idol med Sarah! Och jag klagar inte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0