Just gonna stand there and watch me burn


Lediga dagar är bra dagar.

Började dagen lite sådär visserligen. Släpade mig upp efter 4,5 timmes sömn (jag behöver ju det dubbla för att vara normal!). Kände att jag ville vara ute i god tid för mitt besök hos mrs huddoktor! Så en halvtimme innan jag skulle vara där sätter jag mig på cykeln. PUNKA!! alltså vafan. Bad timing om en säger! Så fick ju gå. Men det var visst inte så svårt att hitta, så det gick bra. Sen, väl där, förstod jag vad det var jag skulle göra. Lapptest! Dvs att de sätter massa (30st!) små runda lappar på ryggen med olika ämnen, för att se om jag är allergisk mot nåt. Jaha, jag ska ha tejp på hela ryggen i två dagar? Jahaaa jag får typ inte duscha på en vecka? Men det är luuuugnt! Ville la dö. Och den här jävla tejpen sitter ashårt så det bara spänner på ryggen. Jajaaaa! Blir ju långtröja imorgon när vi ska ut iaf kan jag ju lova:)

Sen mötte jag Ewe på stan! Vi var på H&M ungefär en timme till att börja med, men hittade lite bra grejer. Som inte var så dyra heller! Ewo hittade med bra grejer. Efter lite mer tid på stan så mötte vi upp Sarah och åkte till Ikano! Där åt vi mat, vilket ju var gott, förutom deras tacogrej. Blääää, kunde inte äta mer efter det, äckligt på ett obehagligt vis var det! Ni vet?:) Sen gick vi runt lite mer och bara hade det bra. Rolig dag med roliga tjejer!
Sen åkte Ewo hem och jag och Sarah åkte till henne och kollade på OC. Fy fan, värsta två avsnitten jag varit med om de två vi såg sist nu! Jag är inte den som tjuter, men nu var det så fint OCH hemskt, och så spelades Fix you i bakgrunden. Då dog jag hundra gånger om. Förresten kan ni glömma bilden på jävla Trey, jag hatar honom!!! På riktigt! uschuschusch. Haha älskar att leva sig in i serier på det här viset.

Nu har jag skrivit massa tråkigt. Nu ska jag snart sova och imorgon kommer JENNY!

Kommentarer
Postat av: jempa

hahaha fyfan vad kul!! visste att du skulle börja hata honom. man gört ju!

2010-09-03 @ 12:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0