I know what's on your mind, there will be time for that too, if you hang with me


Igår skulle jag och Sara träffas efter jobbet och vuxendricka lite bara. Det vill säga att ta ett par glas vin och samtala:) Det gjorde vi till en början väldigt bra, väldigt trevligt var det. Men sen... Ja vi hade ju sagt att vi inte skulle dricka mycket, och att vi skulle gå hem tidigt. Sara åkte hem halv två, ska ju tilläggas att hon skulle börja jobba kl 6 haha. Jag hängde kvar en timme till. Har fortfarande inte vågat kolla på kontot, men att dricka sig full ute är ju lika med dyrt. Men det var fan värt det, hade så väldigt trevligt och roligt hela kvällen. Fast så värst mycket sömn blev det inte.. 4 timmar, om ens det. Så jag är rätt trött, svar ja. Jobbet var lite tungt, men jag härdade ut iaf!

Sådan här skojig mjölk gör jag på jobbet, för alla som undrar liksom:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0