Gratis är gott


Som alla mina vänner vet, så älskar jag saker som är gratis och saker i miniförpackningar. Därför kände jag att goodiebag.nu, var la sidan för mig! Man får gratis hem miniförpackningar av produkter man själv väljer. Det man behöver göra är att sen fylla i ett frågeformulär om produkterna efteråt. Värt kan jag känna! Ingen sådär asjobbig hake, om allt nu stämmer!

När ska jag bli trött undrar jag, tydligen inte än märker jag. Visserligen händer det att jag får saker gjort såhär på natten när det inte finns så mycket att göra. Förut rensade jag bland mina underkläder, strumpor osv. Fick helt plötsligt en jävla massa strumpor! många som hade legat ensamma, så det var ju fint att se en återförening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0