eeeeeehhhh


Är så jävla trött så jag mår illa, jätteilla. Vaknade inatt 03:15 av att jag drömt en mardröm. Drömde om att en orm flög på mig, en gammal klassiker liksom, men så jävla otcäkt var det. Så då kunde jag inte somna om. Och det första som är på tv när jag tittar är självklart ett program om tsunamis, min största skräck. Så atteee, ja, det gick inte så bra det där med att sova. Somnade väl åtminstone om 20-30min innan klockan ringde fem. Och nu måste jag iväg till jobbet!
Ska till hudis idag igen och kolla om testet gett utslag, vilket jag iofs redan ser att det har! Ska bli lite spännande att se vad/vilka för ämnen det är.
Helgen ska jag såklart skriva om också, senare!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0