you break like glass and i wonder where your god was then


Nu har jag helg från jobbet, skönt! Lite förberedelser nu för presentationen av arbetet imorgon (som kommer bli skit, meeen), sen har jag helg på riktigt. Har mutat Sonny för att komma och hämta mig och Kissen, bensinpengar och Max blev det, it's a deal. Skönt att slippa åka buss med Kissen. Skulle inte orka bära på honom fram och tillbaka och hej o hå heller.

Idag var jag på vårdcentralen för mina apiga händer och denna jävla trötthet. Fick först träffa två läkarstudenter, en som filmade och en som pratade med mig. Kändes inte helt naturligt! och han jag pratade med trodde jag först pratade någon konstig norska eller nåt, men så var det visst bara väldigt grov norrländska. Fick träffa den riktiga läkaren sen, men då var båda studenterna med och lyssnade så kändes ju inte heller helt natural! fick iaf remiss till hudis. Sen var det blodprov! blev snurrig som vanligt och blek i fejjat.

Neeej skärpning nu, måste plugga klart så jag kan gå och lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0