well here's a good man and a pretty young girl trying to play together somehow


Bästa helgen in a loooong time.
I fredags kom snäll-sonnhi och hämtade mig i Linköping. Innan vi åkte härifrån åkte vi såklart och åt på Max först, gott som alltid.
Sen på kvällen, väl på plats i Motala, så kom min syster och hennes Gustav. Åt mat med pappa och tittade på film, himla trevligt. Fick presenter också! mitt bästa. Fick ett snyggt linne, ett par göörfina vantar, en liten grej man kan ha pengar i som också var jättefin och massa örhängen. Nöjd tjej!
I lördags var det mat hos mamma och shopping på ÖB:P älskar att shoppa dääär! köpte handkräm,body lotion man blir brun av ni vet, ansiktscreme som man blir brun av (ja jag fick ångest efter jag träffat min syster och hon var brun och asfräsch!), deo och sköljmedel.
På kvällen åkte jag till Nåris där Carpolino var också. Himla roligt som vanligt med dom dära två:) sen kom Sonny och hämtade oss, och då åkte vi till Sebbe på ferre. Kul där också med oväntat bra musik för att bara vara nästan killar:P några skriklåtar, men jag överlevde det med. Sen var det ju Hawys som vanligt! hade stört kul. Dansade som en idiot, träffade sjukt roliga människor och sådäär! sen var det efterfest med 75 avsnitt av Solsidan. Hur kul är inte det liksom!? ASROLIGT!
Idag har jag ätit asmycket mat och fått skjuts hem av mamma. Borde ha städat nu, men nej jag ville inte det.
Nu har jag nästan skrivit för mycket känner jag.

Kommentarer
Postat av: jenny

nej skriv det är så roooligt. vill också äta på max och titta på solsidan med diiiiig!

2010-05-09 @ 21:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0