this too shall pass


Hade tänkt att jag skulle skriva något bra nu när jag inte skrivit på gööörlänge. Men jag är ju jättetrött! Har iaf två söta kissar hemma hos mig, mysigt tycker jag. Inte lika mysigt att bära hit Simba från Sarah, han är ju så hiiimla stor och tung, men fin också:)
Har en inte så härlig jobbhelg. idag och imorgon till 22 och söndag är det 18-06. Men jag gör ju inte av med några pengar iaf! Det är väldigt bra det.
Igår var jag i Örebro med Sarah B och hennes mamma på en bloggrej på bikbok. Världsbäst för någon som mig som ääälskar gratisgrejer. Muffins, presentkort på Wayne's, tröja, nagellack,läppglans,dust it+glans-dust it typ och så var det nog något mer som jag glömt bort. 25% på allt i affären var det med! Så jag shoppade lite där och så köpte jag en del annat på stan. Så iiiinga mer kläder den här månaden!
Magnus Weideskog var där och spelade med. Han var så fin och bra. Sarah och jag tog kort med honom, töntiga som vi är:) görnervösa var vi haha. Sprang därifrån efteråt och sa knappt tack eller hej då eller något. Töntiga tjejer......
I alla fall en himla bra dag! Träffade Camilla med också och åt mat och så med ja.

Nej nu måste jag sovisano!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Hej Ida! Har fått ett mail från Sarahs mamma med en bild på dig och Magnus. Tänkte vidarebefoga det till dig men kan inte hitta din mail, om du hör av dig med mail så skickar jag över den. Ha det bäst. Dennis

2010-05-30 @ 11:47:53
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0