oj... oj då


Idag har jag varit hos frisören i 4½ timme. Det råkade bli lite fel..
Först var det gult, sen lila (jättelila alltså!) och nu är det superdupermegafuckiiiiingblont. Med lite trevliga skiftningar i aprikos skulle jag vilja säga! Har ångest, ångeeeest. Varför?? jag ångrar mig så jävla mycket. Jag skulle kört på slingor bara... men ja, lite sent nu kanske. Får se om jag kommer gå utanför dörren innan detta är fixat! jaja, jo klart jag kommer göra det. Men känns inget roligt.
För att fortsätta klaga så har jag blivit sjuk med, ont i halsen och lite feber känner jag allt. Perfekt såhär till ledigheten och allt!
Ska i alla fall åka till Motala imorgon och kolla tänderna hos mamma (också ångest!), sen mysa med Lindano.

Har i alla fall haft bra sällskap av Sarah nästan hela dagen vilket gjort skiten lite lättare:P tack babe:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0