Och mitt i allt så ska man vara sann


Är vaken alldeles i onödan nu känner jag, bara för att jag kan. Börjar inte förrän 14 imorgon, GÖTT. Inte lika gött att sluta 22 meeen så är det. Fast det som gör mig himla glad är att jag får hem en liten tjej på övernattning imorgon:) Linda ska ta svängen förbi på vägen hem från Stockholm.
Imorgon börjar den nya, och sista, delkursen. Den jobbigaste kursen också ska tilläggas, eller jag antar det i alla fall. Något slags projektarbete som troligen kommer sluta med 1 timmes presentation med powerpoint och hela skiten. Kanske man kan tycka funkar, men jag orkar inte. Har ingen lust alls. Är totalt omotiverad till att plugga för tillfället. Fast jag och Sara J kom visserligen på en bra idé som nog faktiskt kan bli lite bra.. Så att, så neggo är jag nog inte trots allt!
Eftersom jag tappat bort laddaren till min kamera så får det blir någon gammal bild, men bättre än inget kan jag känna.
Nej. Jag ångrade mig. Det får bli en på Joshua Radin istället. Fantastisk människa det där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0