In fact I'm a very scientifically advanced hot mama


Aah mätt och nöjd äntligen. Har lagat korvstroganoff för första gången i mitt liv! det blev faktiskt gott. Ja, jag är ju som kanske alla vet askass på att laga mat så blev minsann lite stolt, även om det kanske är världens lättaste att laga men ändåå.
Har bara en dag kvar till helg nu! hur gött? asgött. Har tagit ledig på fredag eftersom min syster kommer till motala då. Älskar att vara fast anställd och kunna ta ledigt utan att känna "neeej förlorar asviktiga pengar". Ska börja jobba femskift nu istället, fram till efter sommaren iaf. Mycket bra det! ger bra mycket bättre lön, o det är ju det som räknas:)
på tal om helgen igen ja.. ska förhoppningsvis träffa nåris och carpo på lördag, hoppas! var längesen jag träffade båda två. kanske lite vin? ja tack. blir nog rosé isf, det är ju ändå vår nu, typ.
Alltså på tal om nåt helt annat, vafan gör man när det luktar skit i kylskåpet!? har tagit ut och slängt nästan allt, eller iaf allt som fanns en chans att det kunde vara det som är vidret. Men det luktar ju ändå! har torkat o fan allting. men luktar verkligen apaaa ändå. Linda molle kanske har ett tips? haha:D

Kommentarer
Postat av: carpo

Hahaha jag tror fan man ska tvätta med ättika i kylskåpet då. Har för mig dom sa det på rent hus :P

2010-05-06 @ 19:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0