everything'll be alright


Har hänt extremt lite roliga saker sen jag skrev sist.
Sov länge, sen gick jag promenad med Sarah till jobbet.
Och sen jobbade jag. Ja det var väl ungefär det!
En rolig sak har hänt iaf, har skrivit med Jempi som är på Gran Canaria (aviiiis!). Fast det var lite ledsamt också, för jag saknar henne verkligen jättemycket. Våra scheman matchar ihop väldigt, väldigt dåligt har vi i vilket fall konstaterat. Nu ser det ut som det kanske blir 3:e helgen i juni vi ses (midsommar va?). Jättelångt kvar!


Kommentarer
Postat av: jempi

jag vet ida, inget rooligt :( man tycker ju inte att det borde vara så svårt??



Verkar som att jag blir kvar här på grancan för vulkanmolnet är ju tillbaka :(

2010-05-11 @ 10:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0