du är en förlorare, men du kan gömmas i min mun, en människa är inte tung att bära på


Ofta när jag skriver i bloggen så skriver jag flera inlägg samma dag, gärna under samma timme. Så då kan jag väl lika gärna göra det nu med. Jag lyssnar på Laleh - Bjurö Klubb och tycker fortfarande att den är helt fantastiskt, blir himla glad av den.
Nästa låt blir... Melissa Horn - Tyck synd om mig nu
"Det är tomma ord som fastnar för att jag låter dom va kvar, men jag har lovat den här gången att jag ska ge allt jag säger allt jag har."

Och nästa! John Mayer - Heartbreak warfare

Andra låtar jag lyssnar på ikväll ääär... (spännande som fan, jag vet!!)

Lars Winnerbäck - Under månen
Joe Purdy - The Sun
Eskobar & Heather Nova - Someone New
Asha Ali - To bed

Elin Ruth Sigvardsson - Bang



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0