Can't you see when I find you i find me


En dag som har gått på halvfart så att säga! Var och pluggade hos Sara J med henne och Dahlia. Jag låg i Saras säng i tre timmar. Sen gick jag till jobbet och satt mestadels på en stol och läste en tidning. Skönt. Gillar att vara på jobbet och ha ob4 men inte ha något att göra. Då blir man nöjd.
Nu har jag helg! börjar inte förrän måndag kl 22, aslångt kvar ju. Imorgon är det heldag med linda molle. Ska få min försenad födelsedagspresent:D middag o bio! like it aaaalot.
På lördag då? Jorå det blir skojigt då med minsann. Hoffmaestro med Sara S och Chrille! kommer nog bli himla bra, såg ju Hoffmaestro på P&L i somras, apamycket drag då iaf!

Eh jaha... som vanligt inget att skriva. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0