trivs


Det är så skönt att vara hemma! Att umgås med bästa riktiga vänner, att sova i soffan hos pappa, att åka bil med mamma.
Är så glad att jag lyckats undkomma att jobba i helgen, så imorgon blir det lite fest här hos mig med Linda, Sarah B och Elli. Men innan dess ska jag till Simhallen med pappa och min systerson Melvin! ska bli så roligt, han är så härlig Melvin:)
Längtar inte så mycket till söndag. Då ska jag packa in Kissen och alla hans grejer plus alla mina tusen grejer i pappas bil, åka hem till Linköping och lämna av allt. Sen då, jo då ska jag åka tillbaka till Motala och lämna tillbaka bilen och därefter ta buss tillbaka till Linköping. Ska bli sådär roligt! men men, det är då det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0