saker jag gillar och saker jag inte gillar


JAG GILLAR

min singer/songwriter-spotifylista
filmen Remember me som jag så på bio nu ikväll (sjukt sorglig visserligen)
att Linda kommer hit imorgon
att jag ska äta våfflor imorgon
att jag och Linda ska pimpla vin och dansadansadansa på fredag
att jag fått fast jobb på Arla
att jag och Sarah ska till Norrköping och handla allt vi ser på lördag
att jag och Sarah ska laga mat och dricka vin på lördag
att jag och Jenny snart ska bestämma en helg då hon ska komma hit



JAG GILLAR INTE

att jag inte kommer ha något liv fram till sommaren (jobba 100%, plugga 100%)
att jag ska upp om 8 timmar (skulle kunna sova säkert 14)
att det är så stökigt hos mig
"mumma", "me like" och "natti". vidriga ord.

Kommentarer
Postat av: carpo

En sak jag inte gillar är att det var länge sen vi sågs nu. Vi får ses nån helg snart tycker jag :) Kram carrot

2010-03-25 @ 20:10:37
Postat av: jempz

alltså mumma? fy in i helvetet vad vidrigt!

2010-03-25 @ 20:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0