ni får göra som ni vill, jag säger lycka till


HELGEN

Helgen började tidigt, redan i torsdags. Lite spontant besök av Linda, som förgyllde ett par dagar! på torsdagen var det shopping och utgång på scheman. Tummen upp på det! Fredagen bestod av shopping ännu en gång. På kvällen kände vi oss lite slitna så det blev en slapp och skön kväll hemma!
Lördagen bestod av shopping igen, denna gång med Sarah F i Norrköping. Vi hittade en jävla massa båda två, så vi var två nöjda men sjukt trötta tjejer. Trots det så kämpade vi och fixade ordning oss och styrde upp en förfest för två med rosévin, hjärtanchips och bra musik. Kämpade med att rolla Sarahs megahåriga byxor, fixade med mitt linne och massa annat... till ingen nytta:P vi gick nämligen in till stan och stod i kön till NH i 30-40 minuter för att sedan skita i det och gick och åt istället, haha. Men överlag en värd dag och kväll:)

NU

Hemtenta. Och jag gör allt för att slippa. På något sätt måste jag iaf blir klar till onsdag klockan 13... får se hur det går, men på något sätt så.
Satt jag precis och tänkte att "aa varför har dom inte ringt från Arla på typ två dagar! måste ha tider så att nästa månad också går ihop", men så kom jag på att från och med 31 mars är jag ju fast anställd. Sjukt skönt att slippa oroa sig längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0