lite kvar


Sara S har varit här ikväll. Jag gjorde en blåbärspaj, fast den blev inte riktigt som det var tänkt. Formen som jag hade var visst för stor för min miniugn, haha. Så den blev lite ful när jag skulle i med allt i en annan form! men svingod i vilket fall:)
Sen pratade vi resa och försökte räkna ut lite hur mycket pengar vi behöver spara, kom fram till den nätta summan 85000kr. Känns lite avlägset just nu, har 4000 än så länge.... Men nu blir det att leva tråkigt och snålt! det är det värt. Nya Zeeland 1 månad, Filippinerna 3 veckor, Thailand 1 månad, Malaysia 3-4 veckor, Bali 5-6 veckor, så allt som allt 5 månader. Något i den stilen har vi tänkt! Himla bra plan tycker jag. Slutet i december, början av januari åker vi nog. bara 10 månader kvar:P

Nu är jag superdupertrött! gick upp halv nio idag (!!!), eftersom Kissen skulle vaccineras. Gick jättebra, han är ju så duktig min bäbis. Han har fått massa gott att äta idag, klart det ska va festligt när man fyller ett bast liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0