going to motown


Det blir ännu en lugn helg. Åker till motala snart med mamma. Min bästa bror Jonas och hans tjej Johanna ska vara i Motala i helgen, så det ska ju bli himla trevligt faktiskt. Funderar ändå på att hälla över en del av min vinbox i en petflaska och ta med, är så sugen på black tower känner jag.
Tanken var först att jag skulle lämna kissen hemma och att Sarah skulle komma och titta till honom några gånger, men nee jag har för mycket mammakänslor så jag tar med honom:)
Ska iofs på en liten tripp imorgon och jobba 15-22, sjukt dum tid. Varför inte 12-19 då istället så man kan göra nåt av kvällen? men nej, det går icke. Men jag ska icke klaga, är glad att jag får jobba så mycket.

Nej nu kommer nog mamma alldeles strax!
Förresten, lyssna på Tiny dancer med antingen Elton John eller Ben Folds. Den är såå härlig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0