freedom!!!


Ah äntligen är den satans hemtentan inlämnad. Förstår inte hur, men på något sätt lyckades jag få ihop lite skit att lämna in. Var ute i god tid och var färdig redan halv fyra inatt... Åtminstone god tid om man jämför med Sara som var klar halv sex:P det är min tjej det!
Var lite på stan efter och råkade köpa ett linne och en t-shirt. T-shirten kändes ganska behövlig då jag har typ.. en. Linnet kanske inte direkt något jag behövde, 6:e linnet sen jag fick lön:P men det var fiiint! och billigt, 99kr.

Ikväll ska jag på bio, Avatar i 3D blir det, wohoo! känner mig lite efter, men det ska bli kul att se iaf. Vet ju någon som bara vill gå på den för glasögonens skull haha.
Imorgon börjar mitt nya liv som fast anställd, är nästan lite nervös. Ska ju lära mig ny maskin, jobba med nytt folk osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0