anna bergendahl


Åh Anna vann, så himla glad blev jag för hennes skull:) gillar verkligen låten och Anna, man vill ju bara krama henne liksom.
Idag har jag varit ute på långpromenad runt ån i solen med Sara S, hur härligt var inte det då? våren är ju faktiskt här nästan, förutom all jävla snö som tycker att det är okej att ligga kvar fortfarande. Tycker inte jag!!
Har lagat mat två gånger idag och det är ju lite sjukt faktiskt, eftersom jag lagar mat väldigt sällan. Först blev det korv med bröd o lite grönsaker, sen gjorde jag matlåda (haloumi,potatis o sås, mmm!). Matlådan är till imorgon då jag jobbar 12 timmar, 10-22. Därför jag sitter hemma ikväll, såhär på en lördag och allt. Men det jag hade att välja på var förfest+utgång, förfest+utgång eller bowling+utgång och jag kände att gå ut kommer ju inte på frågan. Tänkte först att jag kunde vara med på förfest i alla fall, men kände sen att.. nej. Antingen skulle jag bli jättepepp och vilja följa med ut o bli sur för att jag inte kunde eller så skulle jag vara opepp och bara tycka det var tråkigt.. Så då blev det hemma, känns ändå helt okej. Fast nu är jag sugen på hjärtan med ost och lök-smak ni vet? såå himla gott, men har inga hemma:( buhuu!

Ska kolla lite grejer till min och Saras resa nu:) jag längtaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0