I've been looking so hard for someone who could love me like Will loves Grace, but they say “It's not like on your flat screen TV”. It's gotta be like on my flat screen TV




Oh yes, denna dag blev bättre! Låg ute på gräsmattan och solade ett par timmar. Så jävla skönt! Men hatar att det är såå mycket skönare att ligga o sola på mage, det är ju viktigare att bli brun på framsidan. Big problem alltså. Jobbet var gööörtråkigt, igen. Men nästa vecka ska jag jobba med roliga människor 3 veckor iaf, så det finns ju ett litet slut på tristessen som tur är.
Efter jobbet var jag på promenad på Sarah, det var riktigt skönt! gillar att man kan gå i bara tröja även fast klockan är sena tiden. Och nu är ju klockan ganska mycket sena tiden! borde sova, eftersom jag ska upp vid 9 imorgon så jag kan sola ännu mer. Men jag vill inte. Tråkigt att gå och lägga sig. Och man tänker ju så mycket när man går och lägger sig! Tänker på saker som jag knappt aldrig gör annars, då oftast sånt man inte vill tänka på. Fast nu är jag iofs rätt trött, så skulle säkert somna direkt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänk på mig när du ska sova månis! Att jag kommer till linkan snart och att vi ska gå på biiiio och att jag ska sova hos dig och att vi ska gå prommi!



PUSS

2010-06-17 @ 12:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0