Om du aldrig provat hur kan du då vara säker


Det blev Motala i helgen istället, var ju tur det eftersom det har blivit höst eller nåt sånt! Mår så dåligt på det. Men iaf, helgen blev bra ändå.
I fredags åkte vi till min kusin som fyllde 20. Massa god mat och världens godaste jordgubbstårta, bara där förstår man ju att kvällen inte kunde bli dålig. Och det blev den ju inte heller! Himla trevligt var det med familjen och släkten. När vi kom hem var alla utan jag trötta, så då läste jag bok. Tre sekunder läser jag nu, ååh den är så bra. Skriven av mina bästa författare Roslund&Hellström. Är så jävla spänd redan nu på slutet, jobbigt eftersom det är typ 400 sidor kvar dit:P
I lördags var jag och Camilla på stan. Lyckades med bedriften att nästan inte köpa nåt alls! förutom ett par strumpbyxor för 60 spänn och vin&cider på systemet, men det räknas inte, visst?:) så ja, då blev jag lite imponerad av mig själv. Sen lagade storasyster Jenny pannkakor, mycket gott. Äter ju pannkakor en hel del nu för tiden alltså.. Icke bra!
På kvällen sen åkte jag till Sarah B och förferrade lite innan vi gick till Hannhest på ferre! Faktiskt roligt. Fast om jag minns rätt hade jag ännu roligare på den lilla efterfest vi hade hos Sarah sen:)
Vaknade klockan 8 imorse efter alldeles för få timmars sömn av att jag har Melvins ansikte en centimeter från ansiktet:P gullet skulle bara säga att det var frukost, söt är han:) men jag somnade visst om på en sekund och vaknade halv elva. Var vaken en stund, sen låg jag i soffan och sov till och från till klockan tre! sen kände jag mig okej igen:)
Ikväll har jag varit med Sarah F hos hennes vän Micke och spelat Buzz!! det är så jävla roligt, önskar att jag också hade det:(

några bilder med då!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0