Vila i frid


Det är konstigt hur mycket man kan känna för en människa man faktiskt aldrig pratat med. Jag hoppas av hela mitt hjärta att hon har det bra där hon nu är. Jag lider så mycket med alla hennes vänner och familj. Vila i frid, S.



Känns fruktansvärt löjligt att prata om någon löjlig halsfluss nu, men jag mår i vilket fall mycket bättre nu! tog mig till och med till stan förut för att köpa snus. Skönt att komma ut lite var det! inte sådär vidrigt kallt som det var sist jag var ute.. dvs i måndags:)
Har skickat in hemtentan nu, ska till Universitetet imorgon och lämna in pappersversionen klockan 12. Måste förlänga Liu-kortet också, kommer säkert ta jättelång tid. Men så går det om man är sent ute!

Jag längtar så mycket till nästa vecka! På onsdag fyller jag år, då kommer mamma,pappa, mormor och farmor hit. Sen åker jag och Kissen med till Motala. LINDA KOMMER JU HEM! så då ska vi prata ikapp, mysa ikapp och vinpimpla ikapp tills vi inte orkar mer:) Och Ewe ska jag träffa med! henne har jag också saknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0