Motala


Idag har jag varit och hälsat på Ewe i hennes nya lägenhet, som visserligen inte är så ny men jag har inte varit där innan. Jättefint var det! Ewe är så händig av sig, tapetserar och snickrar och grejar:) Vi tittade på film och sen tänkte vi att vi kanske skulle fika någonstans. Nej men juuust det, finns ju ingenstans att fika i Motala! inte på en söndag iaf. Men så kom Ewe på en asbra idé tyckte hon:P simhallen. Så dit åkte vi och fikade, haha.
Ikväll hade jag tänkt att vara hos pappa och ta det lugnt bara, men Arla ringde för ett tag sen så nu ska jag jobba 22-06 inatt. Bra såklart för att då får jag mer pengar! Men lite jobbigt med tanke på föreläsning 10-12 imorgon, men det är bara att kämpa.

Nu måste jag nog packa ihop lite här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0