Damhockey


Alltså.. damhockey är verkligen humor! Canada-Sverige 13-0, hahaha. Vad peppade svenskorna måste kännas sig att spela vidare när det är 12 minuter kvar. Fast det som är den verkliga humorn är ju när dom bara helt plötsligt ramlar utan att ens blivit tacklade. Borde man inte åtminstone ha lärt sig åka skridskor när man spelar i OS?

Oj nu glömde jag visst bort att jag börjat skriva inlägget... Och nu har den riktigt hockeyn börjat (herrar) och Sverige leder med 1-0. Jag gillar ju verkligen inte hockey egentligen, men nu när det är OS så.. any sport goes som man nästan säger!

Nästa helg ska jag ju till Stockholm förresten!! JAG LÄNGTAR. Anna har inflyttningsfest, så det ska ju bli sjukt kul att träffa henne. Men det bästa är ju att jag även kommer träffa Jempi, Jossi och Vickan med. WOHOOO!

Kommentarer
Postat av: jempi

vem troru längtar dåååå?

2010-02-19 @ 23:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0