ljug om du behöver, det gör ingenting


När jag tittar tillbaka på min blogg så kan jag tycka att men FY FAN vad hon klagar. Men det är ju när man är trött/sur/arg/uttråkad/ledsen som man har som mest känslor. Om man nu inte är nykär, och det var ju... hundra år sedan!
Nu är jag lite höstdeppig. 25 augusti och jag är höstdeppig, kommer bli en tung höst det här känner jag!
Och inte blir det bättre när man lyssnar på vackra texter som Joe Purdy sjunger och det kommer en jävla Ipren-reklam med en jävligt KÄCK låt. Inte passande alls!!
Igår jobbade jag, det var okej. Idag jobbade jag, det var okej. Riktigt härliga och minnesvärda dagar alltså.... Eller inte. Men måndagen var däremot väldigt minnesvärd, haha! Först förfest med härliga människor och sen måndagsklubben med Jenny. Fy i fan vad roligt vi hade och vad jättefulla vi var. Ni vet när man inte ser någon utan bara går runt där i en bubbla med en bästa vän och det är bara ni två i hela världen! Eller jag skämtaaaaa, BENGT också! Skilda världar-Daniel alltså. Hahaha vilken komisk person. Han har kommit långt i livet han!

Så, jag ska inte bara klaga, har det inte tråkigt jämt:) Längtar till fredag gör jag med. Tror en annan bästa vän kommer hit då:) Lindasano! Då ska vi mysa runt i stan och sen dricka varm choklad på ett mysigt fik!

Kommentarer
Postat av: jemp

haha vet exakt vad du menar med att vara asfull och dansa och skratta åt saker som säkert var aaaaskul då! som din scarf! <3 snart ses vi igen idi!

2010-08-26 @ 22:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0