Horisonten är nån annans konstruktion


TRISTESS.
TRISTESS.
JÄTTETRÅKIGT!!!

Har varit ledig sedan söndag kl 18. Gjorde inte som jag har gjort hela sommaren, åkt iväg. Jag tänkte att; nej, jag måste spara lite på pengarna och vara hemma. Ja, jo det var ju roligt. Igår städade jag, bakade och tvättade jag. Men så jävla kul!! Själv. Nej. Åkte till Danne sen sent på kvällen och såg Grown Ups, vilket gjorde att jag blev betydligt gladare! Rolig film och gott med chips o cola. Men idag då... Har varit på stan, gått promenad med Sara J och hängt lite med henne hemma hos mig, lagat mat, rensat en garderob och diskat.. Slut på idéer! Så nu har jag jättetråkigt igen. Två timmar som jag måste ha nåt att göra handlar det om. Det är ändå två timmar! Sen kommer Sara och hämtar mig och då ska jag minsann äntligen få mitt hår klippt. Ska fixa utväxten också och sen lägga i lite mörkare slingor, så att mitt hår ser lite mer natural ut.

Ska förresten inte alls vara hemma hela ledigheten (som slutar torsdag kl 21.48 sharp!), som jag hade bestämt mig för. Åker till Motala en sväng imorgon iaf! Men sparar in hela 46kr på att åka med Linda och hennes mamma!:) bra grejer det. Planen är att dricka lite vin och sen får vi se.

Har varit himla dålig på att ta kort på senaste har jag märkt minsann. Här är några av dom få jag har tagit sen sist.


Glad Sara på pendeln!


Linda firrar vin!


Sarah och jag


Kommentarer
Postat av: Tush

Grown ups va helt ok =)

2010-08-19 @ 09:09:47
URL: http://www.filmkritikerna.se/grown-ups

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0