If you stand up you're gonna hit the ground


Jag är så trött, så himla himla trött. Men ändå ska jag envisas med att inte gå och lägga mig, ska snart. Idag jobbade jag 10-20. Sista 2 timmarna var jag väldigt less. Satt på en stol, gick till datorn, satt på en annan stol, körde hänga gubbe, pratade i telefon, satt på stol och sms:ade väldigt intensivt och så vidare.. Ingen vidare arbetsmoral där Ida!! man får vara sån ibland. visst?
Hade gärna varit ledig imorgon men det är jag inte. Fast kvällen kommer bli rolig ändå tror jag det! Sarah F och jag ska ta en liten runda:) förhoppningsvis kommer Ewe också, hoppas!
Lördag kommer bli hiiiimla bra tror jag också. Ska till Sarah B där det bjuds på grillat och förfest innan the big thing, premiär för sommarharrys i motala:P

Förresten så jag längtar väldigt mycket till Peace&Love. Några artister jag tänkt att se rå:
Jay-Z
Lily Allen
Robyn
Melissa Horn
The Ark
The Hives
The Kooks
Ane Brun
Elin Ruth Sigvardsson
Patti Smith
Kent
och så vidare..

Huuur bra!? Asbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0