fulla för kärlekens skull


Mauro & Pluras kök vet ni, det är grejer det. Nej men seriöst så är det verkligen bra, känns äkta på någort sätt, sen om det är det har ju inte jag någon aning om. Gillar Mauro för att han, oväntat nog, är jävligt rolig. Plura för att han gör och säger vad han vill, och för att han ju gör bra musik. Det avsnittet jag såg senast, då var Lars Winnerbäck gäst. Min gamla kärlek. Blev lite kär igen. Han är ju så fin den där Lasse:)

Annars så tror jag att jag har seriösa problem. Jag sover o sover, men är ändå skittrött. Har jobbat natt nu några dagar. Somnade väl nångång innan halv åtta imorse och tänkte att då borde jag väl fan kunna gå upp klockan två. Näääe då, inte en chans tydligen. Halv fyra släpade jag mig upp, och är ju astrött fortfarande. Ska i alla fall träffa Sara sen och ta en promenad eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0