TiKToKTiKToK


Ojojoj vad jag har pluggat idag, säkert en halvtimme. Men det är ju bättre än ingen halvtimme alls väl? Ja, vi säger så. Sara S har precis varit här på lite kaka och sega ostbågar:P Nu ska hon på bio, sen kommer hon tillbaka för några snabba groggar och sen blir det utgång! det gillar jag:) då har jag nåt att se fram emot eftersom jag ska plugga nu! Man måste ju belöna sig själv hävdar ju jag. Får se bara sen hur mycket jag hinner plugga, måste ju välja kläder och sånt där viktigt sen ni vet...

Kommentarer
Postat av: Linda

kolla min bloggis nu rå! :)

2009-11-23 @ 01:24:17
Postat av: Linda

vad hände med bloggandet månsson? strejkar snart och slutar skriva i min! :P

2009-11-28 @ 19:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0