Men vad ska du bli? Men vad ska du bli? Men vad ska du bli?


Förlåååt Linda nu har jag varit jättedålig på att skriva verkligen, inte okej. Ska ta tag i't igen, okej?:P

Men kan faktiskt skylla lite på att det var fullt upp senaste veckan.

Onsdag: Panik-tentaplugg med Sara, eftersom ingen av oss hade pluggat mycket alls...  Ja men okej knappt ingenting:P så vi satt hela kvällen/natten. Sen sov jag där, några timmars sömn fick vi iaf:) fast inte såå många!

Torsdag: Tenta 8-12. Skön tid till att börja med, för jag är ju såå morgonpigg INTE. Men det gick faktiskt helt okej ändå. Skrev inte så mycket och var klar redan kl 10, men tror jag får G iaf, eller jag hoppas det som fan iaf. För annars måste jag ju plugga på jullovet, o det kommer inte på frågan haha. Men jaaa iaf:) sen åkte jag till stan för att köpa på systemet. Råkade visst gå lite mer till stan, köpte tre svarta klänningar. Inte okej! Ska lämna tillbaka 2 imorgon, för den ena är typ världens minsta, fattar inte varför jag köpte den. Och den andra är knappt snygg:P men annars var det bra köp:D efter stan åkte jag hem o sov ett tag. Sen åkte jag till skägget för tentafest! det var himla kul. Efter skägget åkte vi in till stan, kul där med, även om jag kommit in i nån slags period där jag inte riktigt kan sluta dricka. Men vad ska man göra då när en cider kostar 24kr?:P

Fredag: Bakis. Duschade och packade, vilket tog mig typ 3 timmar:P var tvungen och vila hela tiden haha. Sen mötte jag upp min kära bror, o vi tog tåget till Örebro. Åkte för att hälsa på våra 2 systrar+partner (haha) och lilla Melvin. Fick god mat, spelade spel och hade det mysigt. Sen klockan 23 bar vi upp en matta på 106 kilo, 12 meter lång o fan. Det var lite komplicerat, men det gick. Sen åkte jag med Camilla och Gustav hem, gosade med katterna och sen sov.

Lördag: Pappa kom till Örebro! Åkte allihopa och grillade korv:P lite mysigt var det minsann. Sen hem och försöka duscha av röklukten, det gick sådär. Sen åkte jag och Camilla till stan och letade skor till mig! Hittade ett par stövlar faktiskt, nöjd är jag. Sen kom resten och då gick vi på julmarkad, myyysigt:) Sen åt vi tapas, som var asaballagott. Sen hem, kolla film och soooova.

Söndag: Åkte till Motala och hämtade mammas bil som jag ska ha i två hela veckor nu! gött ska det bli:) Mattias kom och lämnade min älskade kisse också. Åååh blev helt varm i hjärtat:D har saknat honom. Kissen alltså!


Okej nu blev det ett långt och tråkigt inlägg, men Linda du får fan va nöjd ändå:P

Min favoritlåt nu som märks om man kommer hem till mig eller tittar på facebook är Laleh - Bjurö Klubb. Man blir så glad bara! Fast ändå inte liksom. Lyssnalyssnalyssna!

Kommentarer
Postat av: Linda

NÖJD ÄR JAG! fortsätt kämpa, haha!

2009-11-30 @ 13:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0