For tonight I'll stay here with you


Hade inte tänkt gå utanför dörren sen jag kom hem från IKEA, men planerna ändrades. Sarah ringde och ville ses, och det var ju hur längesen som helst, så vi gick och fikade. Himla trevligt var det, hade ju hänt lite sen sista vi sågs:) funderar på att kanske börja träna där hon tränar, då blir det ju två saker på en gång. Träna och träffa sarah. Hm ja vi får se, ska tänka på't.. fast snart måste jag bestämma mig! blir ju liksom ingen träning överhuvudtaget annars. Kan vara dags att börja nu kan jag tycka.
Sen åkte jag och köpte thaimat till mig och mattias. Faktiskt sjuk gott! Nu har han gått och lagt sig och jag sitter här och har lite ångest. Jag ska ju flytta imorgon! Innan har jag tänkt att det är ingen idé att gå och tänka på hur jobbigt det faktiskt kommer bli. Men nu är det ju imorgon liksom, lite svårt att skjuta ifrån sig det då. Vi har ju ändå bott ihop ganska länge och ja.. Nu är jag själv. Själv. Jag gillar verkligen inte att vara ensam, det är inte min grej alls. Vet inte riktigt om jag tycker om det är så jävla viktigt "att lära sig att va själv blablalal" heller, jag slipper helst tack. Fast ändå så är det det här jag vill, det är det ju inga direkta tvivel om, men det kommer ju va jobbigt ändå..

Nu borde jag gå och lägga mig, men nu är jag ju såklart inte trött längre som jag varit hela dagen i princip. Men typiskt!!! Vill att Linda ska gå in på msn så jag kan fördriva tiden lite:P men icke.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0