But though I'm good with words, I've never been good with words


Jobbade ju inatt va, inte så farligt eftersom jag för en gångs skulle jobbade med dom jag vill jobba med. Även om dom kanske är världens jobbigaste ibland så gillar jag dom:) Vet inte om det kanske blir jobb inatt också, verkar inte som det eftersom min kära chef än så länge inte ringt. Men vi får see.. Fick ett sms från en tjej i min klass om fest, så det är möjligt att det blir det annars. Har inte sådär jättemycket annat för mig så atteee.
Kanske borde packa lite mer, det är ju faktiskt fredag idag och på söndag är det ju tänkt att jag ska flytta. Får se om jag kan flytta in då iofs, har ju inte allt än. Men som tur är har jag ju världens bästa mamma och pappa som hjälper mig att fixa så det kanske ska gå ändå. Mamma hade fixat soffa till mig idag, tack mami!

Känner att det inte är någon bra dag idag. Hm... det är ju iofs fredag den trettonde, men jag vet inte, tror inte så mycket på sånt där faktiskt.

Nej nu ska jag nog ta mig ett bad faktiskt, fryser lite så det blir göööött.



Annika Norlin på P&L i somras. Jag längtar tillbaka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0