Men det kan ju för fan inte vara saaaant

... tänkte jag idag när jag lyckades bryta av mattias bilnyckel. Jag skulle tanka o försökte få upp tanklocket med bilnyckeln, o skiten går av. jag ville döö!! hade tagit bilen för att jag var så trött och inte orkade gå hem. Istället fick jag gå hem från macken (tog 50 minuter) för att hämta extranyckeln.. Som tur var så var mattias kompis jättejättesnäll och hämtade upp mig och skjutsade mig till macken.. sjukt tacksam var jag för det! så efter två timmar så är jag äntligen hemma.. fy fan värsta jag varit med om.
Det sjuka är att när jag kom ut till bilen, som stod utanför jobbet, så hade en jobbarkompis kört på mattias bil så den ena blinkersen hade gått sönder.. lyckad dag för bilen så att säga!
Kul det var förresten att komma tillbaka till macken, alla 4 i personalen glodde på mig som, rätt mycket! ska nog hålla mig därifrån ett tag känner jag:)

Nu väntar jag på sarah som kommer om ett tag, ska gå o äta nåt, sen vet jag inte.. hej dåe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0