But though I'm good with words, I've never been good with words


Och så var helgen över. Har gått hur snabbt som helst.. Den började med att jag missade tåget, vilket resulterade i att jag fick köpa en ny biljett för 230 spänn. Priset kan jag iofs inte klaga på, inte så dyrt alls.. Men att missa tåget var förbannat drygt! Fick vänta två timmar tills nästa tåg gick, men åkte ju såklart hem emellan.
Kom inte till stockholm förrän halv åtta.. Kvällen blev slapp hemma hos josie och sofia, himla skönt var det. Jättejättekul att träffa tjejerna var det!
I lördags sov jag,jenny o vickan rätt länge för att sen åka in till stan o shoppa. Började väldigt segt shoppandet, köpte svarta mjukisbyxor,svart necessär o svarta strumpbyxor. Kul kände jag, inte! Men behövligt iofs.. Blev lite grinig där ett tag också innan jag fick mat:) Köpte lite annat sen, puder,toffsar,hårnålar,tjocka gråa strumpbyxor,skjortklänning,annan randig tubklänning.. trodde sen det hela var över, men icke! Jenny kände att hon faktiskt måste köpa jeans, så hon o jag gick tillbaka till åhléns. där hittade hon två par byxor och jag ett par plus en hood. Blev ingen billig affär om man säger, men värd!
Sen var vi skittrötta så jag o jenny åkte hem till henne. men var bara o kämpa! duscha och sådär oså hem till vickan.. lite förfest. sen till odenplan där josie o sofia var. blev inte länge där.. jag,jenny o vickan åkte till gamla stan. träffade diverse roligt folk o kvällen blev riktigt bra:) kom hem vid tre, kändes rätt lagom..
Svintrött i söndags var jag! jenny var jättesnäll o följde med till centralen. träffade jonas där o åkte tåget till linkan.. sen hämta upp kusiner o skyndaskynda till motala. Var himla skoj o träffa familjen o släkten! mycket mat o fika blev det, mm gott:)
Tillbaka till linkan sen, duschade o försökte sova en stund.. blev väl inte mer än en kvart. så inatt på jobbet var jag lite trött, men gick bra ändå..

Idag ska jag typ inte göra någonting. Måste iofs iväg o köpa strumpor, igen! fattar inte vart jag gör av dom alltså. tänkte sola också! känner ju att annars är mina två solningar förra veckan är helt onödiga annars.
Annars fortsätter jag mest att lyssna på More modern short stories from Hello Saferide.. sinnes så bra den är! Mina favoriter just nu är 2008,Lund,Anna och Overall. Lyssnaaaa!!

På tal om 2008 ja.. Idol är inte idag va? jag vill ju! antar att det är imorgon... hm måste kollas upp. Jag hejar på Anna Bergendal! helt sjukt bra röst har hon ju.


Vad långt det blev! avslutar med att.. mattias är den bästa jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0