Well, he said something I didn't understand


Vaknade för endast en halvtimme sen. lite sent kan jag tycka. att gå upp tre var min plan.. visserligen spelar det ingen roll eftersom jag ändå inte har något direkt att göra idag. i vanlig ordning alltså. jag är lite trött på att gå och planera in när jag ska sola, vilket tar en halvtimme, och när jag ska diska. bara för att jag har så lite att göra så måste jag planera lite så det känns som jag har någonting iaf. om en halvtimme börjar ju visst tvättiden också! vilken grej va...
Ja, en liten släng av ensamhet känner jag faktiskt. men det ska nog ordna upp sig det med.
Igår åkte jag motala med moster o kusin, till mormor där även mamma var. mormor fyllde ju 80 igår va. det är rätt gammalt faktiskt.. jaja, var trevligt i vilket fall. Sen åkte jag till lindano! låg i hennes säng mest hela tiden o kollade på gamla tider. saknart lite faktiskt:) blev inte så mycket mer gjort, bussjäveln kallade. så jag åkte hem och ja, sen var det ju jobbet. otroligt slappt inatt faktiskt. hann med att läsa en hel del i boken, den är bra är den.

Kommentarer
Postat av: kämpet

ida. inte känna dig ensam. jag finns ju här fast det är ju lite långt bort kanske! kunde inte svara tillbaka på ditt sms igår, hade inga pengar. vad läser du för bok på jobbet? puss

2008-10-05 @ 11:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0