Fina Britney!


Jobbet gick bra.. tills det var fem minuter tills jag slutade. är det inte förjävla typiskt? pappret fastnade och fan hej då liksom. så kom inte upp till omklädningsrummet förrän 22.05, alldeles för sent!
Nu sitter jag o myser med datorn i soffan, han är minsann en fin vän.. har även min trogna linda på msn också. tur det! har inte pratat med henne på hela dagen, vilket jag ju är van vid att göra:) saknar henne iaf! hon berättade att melissa horn ska ut på en liten höstturné. vi ska dit! måååste dit. blir väl förmodligen sthlm, men är lite sugna på göteborg.. får se. något av det blir det iaf!

Lyssnar på Britney Spears Womanizer. Bra brittan, braaa! jag älskar dig fortfarande. skulle jag ju iofs ändå göra även om låten inte varit bra. hon är så fin! titta bara här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0