Mitt i allt så ska man vara sann


Förra veckan jobbade jag ju 6-14, det är seriöst det värsta som finns. det är för tidigt, alldeled för tidigt, det förstår ju vem som helst. så hela den veckan gick jag mest runt och var trött. gillart inte! höjdpunkten med veckan var ju självklart att jempa kom hit! vi var på stan, åt och så såg vi sex and the city-filmen! ååh den var så bra. jenny o jag blev tjutiga typ 100 gånger! annars så var det inte helt fel med lite sol o bad med mattias i berg.
Nu är jag inne på min 3:e 6-dagarsvecka i rad. men jag klagar inte! jo, lite. men jag behöver ju alla pengarna som tänkas kan om man säger så va. och igår tog jag på mig ett till extrapass. slutar på lördagmorgon den här veckan, sen börjar nästa vecka redan på söndag kl 14.. långhelg!! inte. men det är bara att kämpa.
den lilla helgen som blir så ska jag fira ewe som ju fyller 20 på fredag!:) ska ut här i linkan på lördag.. ska bli himla skoj!

Idag bet jag inte riktigt vad jag ska göra fram tills jag börjar.. måste handla lite o laga mat iaf. sen så ville min bror att jag skulle köpa något slags återfuktande grejs till skinn eller nåt sånt. på tal om min bror! nu har vi beställt biljetter till håkan hellström (o uggla) den 19 juli! jag längtar. någon mer som ska? sarah? dennis?

Nu lyssnar jag på anna stadlings o idde schultz version av till det sista havet. mycket bra kan jag tala om! den ligger på spår 12 (för dig och mig) på deras skiva, ungefär 5 minuter fram i låten.

men  vad fan hände? kursiverat o fult o vill inte gå bort. blääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0