Döden är nära


Ja nästan så känns det. Igår bad jag om att få sluta en timme tidigare så jag kunde hämta jonas direkt från tåget. åkte till motala o han skjutsade mig till sarah. förfestade lite där innan det var dags för hugo. själva hugo var ju inte kul, men var verkligen kul att va med tjejerna.
Idag var jag tvungen att ta bussen 11.43 tillbaka till linkan, o innan det åka o hämta mina grejer hos sarah o blabla... är fan trött o bakis alltså och om typ 20 minuter ska jag åka till jobbet. inte så gött va.
Men imorgon är jag ledig!!! hurra, hurra, hurra! mattias och jag ska hitta på något då, vet inte riktigt vad än men det blir nog bra.. och på lördag är det ju håkan! svinigt gött om man säger. markus krunegård ska förresten vara förband, kul tycker jag.

Nu orkar jag inte mer! heeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0