But I don't know if you are meant to be my destiny


GRATTIS NÅRIS!! på 20-årsdagen:)
har varit hos henne ikväll, osen på ett annat träligt ställe, o efter det åkte jag,sarah o ewe o åt på sibylla. mm gott! sen hem. blev ju inget party för mig idag, så lite segt har det varit, men har ju iaf varit med mina tjejer som jag gillar så mycket!

Jag åker verkligen jättejättesnart! så jävla sjukt är det. blir fullt upp fram till dess
- jobba imorgon
- köpa massa saker, typ myggnät,batterier osv
- PACKA!
- åka till linköping när min bror har framläggning för sitt ex-jobb
- träffa mattias
- träffa mina vänner och säga hej då (sorgligt!)
-  släkten kommer hit o firar min 20-årsdag i förskott o säger hej då
- planera resan kanske?:)

mm blir nog bra det där:)

saknar mattias alltså! men kommer ju få vänja mig vid det här.. är ju ett tag kvar till bali om man säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0