Such great heights


Jaha, nähe. sommarn slut nu eller? verkar ju inte bättre än så. har iaf haft turen att inte jobba eftermiddag under de här 2 veckorna när det varit bra. så har blivit en del sol o bad i berg. skönt! som jag väl nämnt förut så är inte vattnet där det fräschaste, men det är bara att bita ihop o va glad ändå va.
Har varit förjävla stressigt på jobbet i veckan faktiskt. folk är sjuka o då läggs allt ansvar på mig. okej liksom? det är iofs lite roligt på sitt sätt, att få bestämma liksom:) men lite kämpigt också! förresten så verkar det som att jag kommer få ett vikariat på 5 veckor.. skulle va great om det blir så. skönt att gå på schema o inte bara va inringare = aldrig veta när man ska jobba.
Ikväll var det meningen att jag,jenny,josie o vickan bara skulle va hemma hos mig o slappa.. det gjorde iofs ett rätt bra tag. tills vickan började hetsa om att vi skulle gå ut:) och så blev det! eftersom idén kom upp rätt sent så var vi inte på harrys förrän ett, så blev ju inte en så lång kväll. men det var rätt kul ändå!
Imorgon jobbar jag 14-22, ska ta bussen 12.25 härifrån vilket jag känner kommer bli lite kämpigt eftersom jag inte lär somna på ett tag nu, eftersom jag visst inte vaknade förrän tre idag... jaja, löser sig la va!
Jag o mattias ska bli sambos förresten, haha! är inte så allvarligt som det kanske låter.. han vill inte bo där han bor nu och jag har ingenstans att bo i höst o varken han eller jag känner för att betala speciellt mycket, så att ja:) blir nog bra det där..



mycket bra låt!
postal service - such great heights

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0