Go 08


Det var visst ett tag sen.. har varit ganska mycket nu i veckan. jag o mattias har jobbat 14-22, och sen har vi försökt flytta på det också. lite tajt sådär, men en bit har vi kommit. känns himla bra faktiskt. även om killen som bodde där innan inte hade städat överhuvudtaget som han påstod att han hade gjort.. dålig stil kan jag tycka!
Igår åkte jag och syster till stockholm. vi + bror ska ju gå o se lars winnerbäck,miss li,markus krunegård m.fl idag.. sweeet! igår iaf då så var vi lite på stan, köpte en jacka o lite småplock. upptäckte att mina pengar är typ slut, fattar inte hur det gått till men det är ju som vanligt:P sen så hem till jonas o laga mat. han bor verkligen helt perfa! mitt på götgatan.
Sen så kunde vi inte riktigt bestämma vad vi skulle göra, det var ju 080808 igår o det ansåg ju stockholmarna vara deras dag. så då var det en massa ståhej,stoj&stim o fest! om man säger... men vi bestämde oss iaf för att gå upp til mosebacke för att kolla på fyrverkerierna som skulle vara o ta oss en cider/öl. och jääävla vilka fyrverkerier! svincoola verkligen:) alla blev verkligen impade! så det var värt.
Sen gick vi ner till debaser, för jag hade läst att bl.a johnossi och kleerup skulle spela, gratis.  Johnossi hade redan spelat när vi kom men kleerup såg vi, som var riktigt bra. Sen kom longing for lullabies o då studsade titiyo in på scenen, det var uppskattat om man säger. När det var slut så gick vi till koh phangang, skitmysigt ställe. var verkligen som thailand.. typ iaf:) så det var skoj! man kunde köpa buckets om man ville, men det kostade ju 460 spänn... lite dyrt kanske! det stängde iaf vid 1 o då gick vi hem. o nu är jag vaken! jonas är på nån svensexa-grej o camilla sover fortfarande. önskar att jag hade lite mer pengar för tillfället o kunde hoppa ner på götgatan o shoppa lite kanske! men icke.. fast ska kanske låna av camilla:) får ju faktiskt skatteåterbäring snart hallå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0