It might as well be now


Känns lite bättre nu när jag sovit, sådär allmänt bara.. fast ändå, hm.. 

Sanna ringde mig kl 9 imorse! way för tidigt. men iaf så undrade hon om jag ville med på nån rekryteringsmässa. och jag tänker att jo varför inte! så det blir det väl sen.

Jag har ju bara 1:an, 2:an och 4:an nu, vilket innebär att jag oftast måste se på jackpot, lyckochansen eller liknande. Ibland är det faktiskt roligt! igår skulle man gissa på ett yrke som slutade på -are. en idot sa: "barnmorskare!". nej, det finns fan inget som heter barnmorskare, cp!! och nyss var det en som fick frågan "vilken färg, förutom blå, har greklands flagga?" och kärringen säger, efter mycket lång tid: "grön!". mm förmodligen liksom!!

Snart kommer jenny och lunchar med mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0