Mr Brooks


Slappaste helgen ever skulle man nog kunna säga. men jag klagar inte!
igår åt jag och mattias mat med mamma och lasse. det var rätt trevligt faktiskt. men efter två timmar så kände jag att nu får det fan räcka:P så då tog vi oss en promenad med hunden till videoett för en film. mr brooks blev det. bra film! förutom slutet, det förstörde typ allt.
Idag har det varit mycket slappt. kollade på tv, sen en promenad till, sen pizza. sen var klockan helt plötsligt kväll! mattias åkte hem o jag åkte o hämtade ewe. vi åkte till ellis lägenhet! den var jättefin, så skulle jag med vilja bo, fast gärna lite närmare stan:) där blev det mer slappande. såg på idol för tredje gången den här helgen!
Sen åkte ewe o jag hem till henne o slappade lite till.
Och nu är jag hemma, o linda skickar en massa bilder o videor från den gamla goda tiden. åh, nostalgi! fan vad roligt man har haft det alltså. inte för att jag klagar på mitt liv nu, men högstadiet var en klass för sig så att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0