LEAD SENSE CREATE

DET HÄR INLÄGGET SKREV JAG EGENTLIGEN IGÅRKVÄLL, MEN DET BLEV VISST INTE PUBLICERAT. SÅ ATT ALLA VET!!

Det är mina nya ledord här i livet! nej jag skämta asmycket. var på ett väldigt segt informationsmöte idag där det pratades om vad företaget står för o ska sträva efter o blablabla... jag tänkte mest på att han avslutade varje mening (nästan) med world wide. det lät så larvigt bara.
Jobbet var annars väldigt mycket behagligare idag. hade en del o göra ändå, och drack pucko hela dagen, vilket ju är riktigt gott.

Blev en traditionell promenad med sarah sen efter jag slutat. trevligt o behagligt som vanligt:) eller behagligt var det fan inte alls det. jag blev lite trött så vi vilade ett tag. sen när jag ställde mig upp såg jag en neonrosa står fläck med neongult i mitten som förföljde mig skitlänge! efter ett tag blev den grön o blå, sen försvann den. men lite läskigt var det.

Imorgon blir ännu en bra dag, det känner jag på mig. men fredag kommer bli ännu bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0