Irriterad!!


Det här trodde jag väl aldrig om mig själv för ett par år sedan, att jag skulle vara uppriktigt irriterad på lars winnerbäck. var ju totalt såld på honom och hans musik väldigt länge. men de senaste åren har jag blivit besviken, han står ju för fan still på samma ställe bara! låtarna - noll märkvärdiga. konserterna - tråkiga, ingeting händer. bara sammasammasamma. antingen så har han gett det bra han kan ge, o borde alltså lägga av. eller så har han en svacka. en svinlång svacka kan ju iofs jag tycka. han är på turné nu och en sommarturné är redan planerad. har inga planer på att se honom nångång. vill icke bli besviken igen såsom jag blev när jag sist såg honom i linköping!
Åh jag önskar att han bara kunde vara som förr, som i augusti-01 på liseberg, mars-03 på konsert&kongress, underbart. och som i november-04 i örebro! var där med matilda c, hade platser på första raden. det var en dröm alltså! sjukt underbart, saknart! har varit på ett antal andra där han också var riktigt bra. men sist i linköping, förförra året tror jag. inte bra! och seriöst, daugava - hur bra är den? inte speciellt. en låt eller två kanske. fast lasse, jag älskar dig nog ändå! tänkte ifall att han läser liksom. chansen är ju...0?

Eh ja, det var väl det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0