paradise hotel


Yeees, snart börjar det, Paradise Hotel! har längtat sen sista avsnittet förra gången:) tycker bara det är väldigt märkligt att Alex Schulman verkar vara nån slags programledare eller speaker eller nåt, han var i vilket fall med i trailern för programmet. Jag gissar visserligen på att Cimon kommer va programledare! men iaf, Alex Schulman som känns som en väldigt seriös och rätt-ska-vara-rätt-person. Konstigt att han gör ett sånt här program. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Egentligen borde jag inte tycka något dåligt om det eftersom jag ju gillar både Paradise Hotel och det mesta Alex Schulman skrivit och så, men njaa kombinationen känns konstig ändå!

Idag är det tisdag vilket betyder att det snart är fredaaaag! vilket betyder att bästa jempi kommer hit, åh jag längtar såå mycket. Linn ska också komma, men hon är visst jättesjuk:( hoppashoppas hon blir frisk!!

Här är min nya Idolkärlek förresten; OLLE HEDBERG! han är grym på att spela gitarr, sjukt bra röst och så är han ju så jävla charmig o fin så jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0