my room seems wrong, the bed won't fit


Helgen var det! Helgen med stort H som man skulle kunna sagt om man hade velat vara jättetöntig.
Den började iaf med Arlafesten i fredags. Om jag skulle berätta allt som hände där så skulle det väl behövas 10 A4-sidor eller nåt! Haha det var riktigt sjukt, men också väldigt roligt! Förfest med miljontals piggelishots,bråk,skratt och så vidare. Platå som bjöd på mer skratt,dans,drinkar och mer bråk! Jag var ju inte involverad i bråken så jag tog det inte så hårt, men vilka störda människor det finns. Efterfest blev det sen, som bjöd på starka drinkar av en kass men snygg bartender! Musik och ja.. jag vet inte mer, för jag minns det så väldigt suddigt.
Lördagen blev ju lite seg.. Jag och Jenny vaknade tre!! Var mest hemma och var bakis hela dagen. Kollade på film, lyssnade på musik och skrattade. "Tystnade som uppstår när..." hahahha. Dör fortfarande! Himla mysigt var det iaf.
I söndags var Jag,Jenny,Sarah och Sofia och fikade! Jätteroligt var det:) Sen åkte Jenny hem:( Helgen gick alldeles för snabbt tycker jag! Men hade så roligt och var glad varje sekund ungefär:)

Nu är jag döööötrött. Att börja 05:48 dödar mig verkligen!
Ska snart duscha, sen tittat på Halv åtta hos mig och sen IDOL. Åååh har längtat så mycket efter Idol!!
Sen ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tystnaden som uppstår efter att ha ställt ner väskan på golvet hemma och kommer på att man saknar idis...................

2010-09-07 @ 20:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0