så mycket man kan göra, och borde, och vill, och mitt i allt så ska man räcka till


Har haft en fantastiskt fin eftermiddag. Ett glas vin i handen med vindruvor i och stekande sol på Dannes balkong. Kan det bli fel? nej. Sen var vi ju så illa tvugna att plugga, så efter cirka tre timmar på balkongen så tvingade vi oss in. Vårt arbete är verkligen inte det bästa meeen.. jag hoppashoppas på ett G.
Om 7½ timme ska jag vara på jobbet. ORKAR INTE. ORKAR INTE. Den här helgen har bara försvunnit. Valborgsfest i fredags. Jobbade igår. Och idag balkonghäng med Danne, fika-och hemmahäng med Sarah.
Känner mig inte ens lite utvilad och ready för ännu en vecka.
Fast däremot är jag väldigt lycklig över att min älskade syster är hemma, efter tre månader. Nästa helg kommer hon till Motala, så då ska jag ta mig dit fort som fan! Jag saknar henne. Och så saknar jag min pappa.
Det är väl typiskt eller, idag har jag varit glad hela dagen och nu är den känslan bara helt borta. bortabortaborta. Vill prata med pappa, han förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0